OPVALLEND HOEVEEL PRODUCTEN EN DIENSTEN ER NAUWELIJKS OPVALLEN...

CARL SCHIPPER denkt in creatieve oplossingen. Hij zet – op volstrekt eigen wijze – de schijnwerpers op uw product, dienst of idee. Vanuit zijn ervaring ‘dat creativiteit meer stof doet opwaaien dan logica’, verrast hij opdrachtgevers voortdurend met creaties die méér opleveren. Meer kijkers, meer kiezers, meer kopers. CARL SCHIPPER is – what’s in a name – tekstschrijver, conceptontwikkelaar, marketing creative, creatief consultant en ondernemend creatief. U kunt ‘m voor uw doel inzetten als u ook het verschil wilt maken. En dat wilt u.
O ja… CARL SCHIPPER doet ook nog héél veel andere leuke dingen. Zo lanceerde hij een complete bonbon-collectie met streek-allure. Om maar eens iets te noemen. Vindt-ie gewoon lekker…

‘Communicatie is een kwestie van percepties. 80% van je succes wordt bepaald door Het Idee!’

Wanneer gaan wij elkaar zien?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

NIET 'WAT' MAAR 'HOE' BEPAALT DE IMPACT.

De wereld is complex. Prikkels te over. Non-stop-communicatie. CARL SCHIPPER maakt moeilijke zaken begrijpelijk en zakelijke feiten levendig. Hij componeert verhalen die doelgroepen aanspreken en zorgt voor aandacht, geloofwaardigheid en waardering. Inderdaad: communicatie is het tweede thuis van CARL SCHIPPER. Het domein waarin hij al meer dan 25 jaar actief is; dag na dag met evenveel enthousiasme en bevlogenheid.

Aandacht nodig?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

CAMPAGNES EN DE KRACHT VAN DE FORMATIE.

CARL SCHIPPER is zelfstandig creatief professional die communicatieprojecten ontwikkeld. Met zijn team van communicatiespecialisten ondersteunt en adviseert hij – onder de naam FORMATIE SCHIPPER – opdrachtgevers in hun presentatie en prestatie. BtoB. BtoC. En alles wat daar tussenin zit.

In gesprek?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

OPDRACHTGEVERS ZIJN GEEN 'KLANTEN'. HET ZIJN PARTNERS WAARMEE JE DE TOEKOMST IN WILT.

CARL SCHIPPER werkt(e) samen met interessante klanten. Interessant in de zin van omvang, merkbekendheid én qua uitdaging. Zijn opdrachtgevers en partners: Jaguar/Landrover, ANWB, Bilderberg Groep, Candlelight Radio, DSB Bank, Bayer, Cargill, Bruynzeel, NForza, Bisley, Virbac, Golf Management Group, AT&T Philips, Douglas, Bomencentrum Nederland, Jeep, Crematorium Duin- en Bollenstreek, B&F Casting, Lundia, Eiffel, Velux, Amrath Hotels, PostNL, Prenatal, Bickery Food, Visa Card, Cafébar, Kasteelheer Groep, Frans Schobbers Psycholoog, Zilveren Kruis Achmea, Hans Timmermans, ECI, Bruna, Specsavers, Gemeente Heerhugowaard, Dixi Sanitary Services, Goyer Golf & Country Club, Jupiler, Miele, 100%NL, Volvo Buitenweg, Oase, Warsteiner, Horex, RAI, Biofreeze, Dextro Energy, Intersport, Ola-Iglo, Koninklijke Nederlandse Munt, Mercedes-Benz Bedrijfswagens, Buro Buiten, Rabobank, Kwekkeboom, OK Betalen, Remia, Regardz, Maxim Bonbons, Eneco en veel anderen.

Kennismaken?

Bel 06 53 461 596 of mail naar mail@formatieschipper.nl

ALLE BONBON-BALLEN VERZAMELEN!

De bonbon-ballen van De Nederlandse Bal Collectie slaan aan in Nederland. De Haagse, De Gooische, De Rotterdamse bal...ze blijken allemaal in een behoefte te voorzien. Er zijn nu al zeven exclusieve streek- en stadsbonbons waaruit je als chocoladeliefhebber kunt...

Lees meer

HET ELEMENT VAN NIEUWHEID.

Onderzoek toont aan dat veel managers weinig openstaan voor echte vernieuwing. Onbekend maakt immers onbemind. In dat licht is het des te vreemder, dat diezelfde managers hun (externe) adviseurs aansturen met briefings waarin 'out-of-the-box' denken en doen ten...

Lees meer

DENK ANDERS.

Er was eens een pizzabakker in Rome, die plaatste een reclamebord buiten op de stoep voor zijn pizzeria. Op dat bord had hij met grote vette letters in schoolbordkrijt geschreven: PIZZA'S € 6,00! Zijn buurman, die ook pizzabakker was, zag dat bord en dacht ‘dat gaat...

Lees meer

DE ACCEPTATIE VAN GEURMARKETING.

Artikel/interview ShopperMarketing, zomer 2016: De invloed van sensorische impulsen staat minstens twee decennia op de agenda van winkelvloermarketeers. Nadat de discipline grote stappen heeft gemaakt in de V.S. maakt ook de terughoudendheid in Nederland plaats voor...

Lees meer