Selecteer een pagina

SCHIPPER IN ACTIE!

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Klopt! Misschien toch wel leuk te weten welke koers ik vaar en met welke creatieprojecten ik recent mijn opdrachtgevers heb mogen bijstaan. Hier een aantal kersverse opdrachten:...

Lees meer

INPAKFEESTJE!

Waarmee kan een Nederlandse supermarktketen zich onderscheiden? Met lage prijzen? Twee voor de prijs van één? Vers? Nee, niets van dat alles. De supermarktketen die echt het onderscheid wil maken en binnen een maand een omzetplus van minimaal 5 tot 10% wil maken,...

Lees meer

HET ELEMENT VAN NIEUWHEID.

Onderzoek toont aan dat veel managers weinig openstaan voor echte vernieuwing. Onbekend maakt immers onbemind. In dat licht is het des te vreemder, dat diezelfde managers hun (externe) adviseurs aansturen met briefings waarin 'out-of-the-box' denken en doen ten...

Lees meer

DENK ANDERS.

Er was eens een pizzabakker in Rome, die plaatste een reclamebord buiten op de stoep voor zijn pizzeria. Op dat bord had hij met grote vette letters in schoolbordkrijt geschreven: PIZZA'S € 6,00! Zijn buurman, die ook pizzabakker was, zag dat bord en dacht ‘dat gaat...

Lees meer

DE ACCEPTATIE VAN GEURMARKETING.

Artikel/interview ShopperMarketing, zomer 2016: De invloed van sensorische impulsen staat minstens twee decennia op de agenda van winkelvloermarketeers. Nadat de discipline grote stappen heeft gemaakt in de V.S. maakt ook de terughoudendheid in Nederland plaats voor...

Lees meer

BEKEND?

Komt dit u bekend voor? Voorbeeld 1) Een relatie stuurt je een onpersoonlijke e-mail zonder jouw naam erboven. Of je ook komt naar zijn zakelijke bijeenkomst. Hij zegt dat het heel leuk en verrassend wordt. En cabaretière Tineke Schouten komt ook, belooft hij je. Wat...

Lees meer